Умови гарантії та повернення товарів
Гарантійні терміни на товари:
- Товар не має акумулятора - 6 місяців з дати покупки від нас;
- (Автоутримувачі, Зарядні пристрої, Кабелю, Мишки комп'ютерні, Навушники провідні, Навушники для ПК, Фм модулятори) виявлено несправність з вини виробника
- Товари з акумулятором – 3 місяці з дати покупки від нас ;
- (Power bank, АКБ, Колонки, Навушники Bluetooth, Гарнітура) виявлено несправність з вини виробника
- Led кільця, штативи та стійки - 7 днів дати покупки від нас отримання товару для виявлення дефектів та заводського шлюбу, виявлено несправність з вини виробника
- На чохли та ремінці - 1 місяць дати отримання товару виявлення дефектів і заводського дефекту ( дефект лиття, дефекти фарби, спотвореність принту, залишки клею )
При поеврненні товар має бути:
- Без явних механічних пошкоджень (сколів, переломів, розривів, потертості, слідів розтину пристрою тощо);
- Без слідів забруднень (пісок, сірка, пудра, жир, вода, ґрунт тощо);
- Збережено товарний вигляд, повний комплект та всі компоненти (кабельки, ярлики, пломби на пристрої, заводське маркування)
- Товарний вид упаковки (відсутність будь-яких написів маркером, ручкою)
- У разі помилкиі при оформленні Вами замовлення (не то замовили, багато замовили, передумали, працівник замовляв тощо) не більше 5 днів з дати отримання посилки. Доставка здійснюється за Ваш рахунок.
Гарантійне обслуговування включає:
Усунення несправності товару (сервісне обслуговування); Обмін продукції, якщо усунення несправності неможливо; Повернення передпродажного товару; Повернення коштів на ваш баланс, (не писань на власний розсуд, а на ваш баланс) якщо сервіс і обмін не можливий.
Товар, на який не поширюється гарантія:
1. Гарантія не поширюється на товар, придбаний за спеціальними умовами ( акція, уцінка, сезонність ) .
2. Трендові товар, захисне скло (тільки транспортувальний бій, внаслідок упаковки, заводський дефект) та TV товари
3. Гарантія не поширюється на товар, несправність якого виникла внаслідок некоректного або дбайливого використання або зберігання кінцевим покупцем; (упало, тріснуло, потрапила вода, згоріло)
Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування або повернення Вам необхідно:
1. Заздалегідь повідомити вашого провідного менеджера про потребу в гарантії
2. Уточнити склад нової пошти, дані одержувача посилки (ПІБ телефон)
3. Акуратно запакувати товари в коробку (не пакет, не пакунок і т.д.).
4. Оформити бланк гарантійного обслуговування з переліком товару, що відправляється;
5. Повідомити вашого провідного менеджера номером посилки (ТТН нової пошти)
Оформити бланк гарантійного обслуговування з переліком товару, що відправляється:
Бланк АКТ менеджер Вам надішле на viber. Зверніть увагу! Найменування товарів у бланку має відповідати найменуванню в документі реалізації (документ, що підтверджує покупку) або найменуванню товарів на сайті https://axmart.com.ua (будемо дуже вдячні Вам))
Зверніть увагу! У коробці з товаром повинні бути відсутні позиції придбані вами в інших постачальників.